Monday, June 28, 2010

Dari Pihak Lelaki

Sebelum nih sofia ada buat entry pasal hantaran dari sofia untuk Mr Syukri kannn....so kali nih...sofia tunjukkan antara hantaran dari pihak Mr Syukri...tapi sofia tak dapat nak upload semua la...sebab lambat giler weyh loading..malas sofia nak tunggu..banyak lagi keje tak siap nih...


Secara keseluruhannya, Mr Syukri kasik sofia 7 dulang hantaran...

Cincin dan Duit
Sejadah dan Telekung
Tuala dan Perfume
Portpuri dan Telur
Sireh Junjung
Kain Baju, Tudung dan Watiqah Pertunangan
Kek


My fav perfume...gucci...tp untuk jenis envy hijau nih...nih first time try...hurmm..time beli dulu...macam best seyh bau die...tapi sekarang nih bile pakai..hurmm..tak best plak bau die...tapi tak pelah...pakai jer...


Nih sireh junjung yang Mr Syukri kasik....cantik...gile kreatif...semua jenis bahan untuk makan sireh semua ada jadik hiasan...


Ha..nih pulak portpuri dengan telur yang Mr Syukri bagi...telur masin tuh....memang fav sofia yang masin-masin nih...best..best...nyum...


Kalo kek nih sofia rase semua dah tau....memang superb sedap kek nih...


Ha...biler korang tengok hantaran yang nih...per lagi korang nampak selain duit?? try lah teka....


ha...yang berframe nih...tuh la die watiqag pertunangan...nih sofia import dari sarawak...member blogger sofia..iaitu zie..

Thanx a lot zie...di atas tunjuk ajar pasal watiqah nih....


Simple jer hantaran kami...janji ada..mengikut adat yang telah ditentukan family masing-masing...

1 comment:

Kaseh NazLieza said...

amboi...siap ader watiqah..teruja akk..

Post a Comment